OFERTA !!! Antrenor personal + specialist masaj (30'+30') - 500 Lei
0727.544.311
 loader
Calculator BMI femei
Înălțime (cm)
Greutate (kg)

Indexul BMI calculat:
SUBPONDERAL- îți recomandam antrenamente pentru creșterea masei musculare, tipul de efort mediu, bazat pe exerciții de forță cu greutatea propriului corp plus încărcătură adițională de până la 5 kg ( se evita suprasolicitarea articulațiilor). Pentru rezultate vizibile se va practica de cel puțin 3 ori pe săptămână. Se recomandă regim alimentar sănătos (specialistul te va ajuta).
GREUTATE NORMALA- îți recomandăm antrenamente pentru păstrarea tonicității musculare si menținerea greutății optime, tipul de efort poate varia ( chiar indicat) și pot fi folosite absolut toate clasele de aerobic ( mici excepții în cazul unor deficiențe). Se lucrează cu greutatea corpului. Pentru întreținere se vor aloca 2 antrenamente pe săptămână. Se recomandă regim alimentar sănătos (specialistul te va ajuta).
SUPRAPONDERAL - îți recomandăm antrenamente cu intensitate de la mediu spre maximal, efortul se bazează pe clase de creștere a rezistentei cardio-vasculare, combinat cu exerciții de tonifiere și mobilitate. În această clasă intra și elementele de elasticitate musculară. Pentru rezultate vizibile se vor executa 4 clase de aerobic pe săptămână. Se recomandă regim alimentar sănătos (specialistul te va ajuta).
OBEZITATE - aceasta cuprinde mai multe grade: I, II, morbidă ( după unii autori exista 5 tipuri); iți recomandăm antrenamente pentru creșterea rezistentei cardio- vasculare, efortul de tip mediu, bazat pe exerciții de rezistența (70% masă musculară), rezistența în regim de forță și rezistență in regim de viteză ( efort aerob/ anaerob) combinat cu exerciții de suplețe si postură. Se vor evita săriturile în cazul in care greutatea corporală depășește gradul I și se variază cu exerciții de izometrie. Se pot face de la 3 până la 5 antrenamente pe săptămână. Se recomandă regim alimentar sănătos (specialistul te va ajuta / doar în anumite cazuri se va recomanda dietă).