OFERTA !!! Antrenor personal + specialist masaj (30'+30') - 500 Lei | Concediu Odihna 15 august - 1 septembrie
0727.544.311

image

AEROFIT

este un tip de exercițiu fizic ce îmbină elementele ritmice cu cele de forță și au ca scop îmbunătățirea flexibilității, rezistenței musculare, cardiovasculare; se lucrează pe muzică și poate fi practicat în grup sau individual

image

STEP AEROBIC (Millers Gin)

este o formă de aerobic dar se distinge de celelalte tipuri de exerciții aerobice prin utilizarea unei platforme ridicate; ajută la arderea grasimilor, reduce stresul, modelează corpul.

image

PILATES (Joseph Pilates)

este un system fizic de fitness care ajută  la creșterea flexibilității, susține postura corectă și întărește centura abdominală

image

YOGA (India)

este un termen generic pentru practicarea disciplinei mentală , fizică și spirituală; se bazează pe întinderea corpului și relaxarea minții;ajută la reducerea stresului , eliberearea tensiunii, câștigarea echilibrului.

TAE BO (Billy Blanks)

este un sistem de lucru fizic total al corpului, încorporează tehnici de arte martiale, lovituri de pumn, braț, picior preluate din combat și cardio-box; are beneficii mentale și fizice, un excelent antrenament cardiovascular cu arderi până la 800 calorii, ajută la dezvoltarea unui sentiment pozitiv de sine

image

CIRCUIT TRAINING

este o formă de antrenament ce folosește exercițiile aerobice la nivel inalt, cu o intensitate de 85%; odata intrat in circuit, trebuie sa termini toate ‘’aparatele’’ de lucru, pauza fiind scurtă la finalul traseului, circuitul se reia; vizează construirea de forță și rezistență musculară.

CORE BARE TRAINING

este un antrenament care folosește bara(0,5kg-2,5 kg), funcționează pentru intreg corpul , menține tonusul ridicat în zona ce inconjoară coloana vertebrală, ajută la menținerea unei poziții corecte

BODY TONE

a fost dezvoltat pentru a obține rapid rezultate precum: corp bine definit, forme sculptate; se poate lucra cu sau fară greutăți.

HIPS WORKOUT

este o activitate fizică concentrată pe antrenamente a părții inferioare a corpului(zona coapselor ,gambelor).

image

BELLY DANCE

forma de dans cu care mulți sunteți familiarizați, se bazează pe scuturări de șold, pivotări, piruete la intreg corpul ori doar bazin. Cele mai utilizate grupe musculare în acest dans sunt abdomenul, trunchiul, paravertebralii, mușchii gâtului și pelvisul; este un mod placut de a arde 300-400 calorii.

ZUMBA (Alberto Beto Perez)

este un program de fitness cu dans creat pe ritmuri muzicale rapide sau lente, exercțiile fiind cardio, de rezistență și coordonare

image

FITBALL

clasă de aerobic cu exerciții utilizate pe sau cu ajutorul unei mingi, construită din silicon sau cauciuc moale și elastic, umplută cu aer;organismul răspunzând la instabilitatea mingii prin creearea de echilibru tensiuni musculare,  astfel întărindu-l și devenind mai puternic.

CROSS FIT

este conceput pentru anumite persoane, destinat antrenamentelor performante, sportivii având déjà un potențial din punct de vedere fizic/ rezistență. Se poate spune că în urma acestor antrenamente capeți o condiție fizică extraordinar de bună ca cea a unui atlet.

image

REBOUND AAS

înseamnă AEROBIC ACCELERATOR SYSTEM și reprezintă o metoda de antrenament care combină elemente de intensitate mare cu mini serii de intensitate medie-inaltă, cu recuperări scurte, pentru a stimula creșterea numărului de mitocondrii(organite celulare întâlnite în toate tipurile de celule eucariote (organite comune). Ele mai sunt denumite și „uzinele energetice ale celulei”, deoarece conțin enzime oxido-reducătoare necesare respirației. Respirația produce energia necesară organismelor, iar această energie este înmagazinată în moleculele de ATP. )  și de enzime folositoare la arderea grăsimilor , toate astea realizându-se mai rapid decât în antrenamentele tradiționale