Programarea se anulează cu o zi înainte, astfel se consideră efectuată!
FUNCŢIONĂM ONLINE ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ
0727.544.311
image

STEP AEROBIC (Millers Gin)

este o formă de aerobic dar se distinge de celelalte tipuri de exerciții aerobice prin utilizarea unei platforme ridicate; ajută la arderea grasimilor, reduce stresul, modelează corpul.

image

PILATES (Joseph Pilates)

este un system fizic de fitness care ajută  la creșterea flexibilității, susține postura corectă și întărește centura abdominală

TAE BO (Billy Blanks)

este un sistem de lucru fizic total al corpului, încorporează tehnici de arte martiale, lovituri de pumn, braț, picior preluate din combat și cardio-box; are beneficii mentale și fizice, un excelent antrenament cardiovascular cu arderi până la 800 calorii, ajută la dezvoltarea unui sentiment pozitiv de sine

image

CIRCUIT TRAINING

este o formă de antrenament ce folosește exercițiile aerobice la nivel inalt, cu o intensitate de 85%; odata intrat in circuit, trebuie sa termini toate ‘’aparatele’’ de lucru, pauza fiind scurtă la finalul traseului, circuitul se reia; vizează construirea de forță și rezistență musculară.

CORE BARE TRAINING

este un antrenament care folosește bara(0,5kg-2,5 kg), funcționează pentru intreg corpul , menține tonusul ridicat în zona ce inconjoară coloana vertebrală, ajută la menținerea unei poziții corecte

BODY TONE

a fost dezvoltat pentru a obține rapid rezultate precum: corp bine definit, forme sculptate; se poate lucra cu sau fară greutăți.

HIPS WORKOUT

este o activitate fizică concentrată pe antrenamente a părții inferioare a corpului(zona coapselor ,gambelor).

image
image

FITBALL

clasă de aerobic cu exerciții utilizate pe sau cu ajutorul unei mingi, construită din silicon sau cauciuc moale și elastic, umplută cu aer;organismul răspunzând la instabilitatea mingii prin creearea de echilibru tensiuni musculare,  astfel întărindu-l și devenind mai puternic.

image

REBOUND AAS

înseamnă AEROBIC ACCELERATOR SYSTEM și reprezintă o metoda de antrenament care combină elemente de intensitate mare cu mini serii de intensitate medie-inaltă, cu recuperări scurte, pentru a stimula creșterea numărului de mitocondrii(organite celulare întâlnite în toate tipurile de celule eucariote (organite comune). Ele mai sunt denumite și „uzinele energetice ale celulei”, deoarece conțin enzime oxido-reducătoare necesare respirației. Respirația produce energia necesară organismelor, iar această energie este înmagazinată în moleculele de ATP. )  și de enzime folositoare la arderea grăsimilor , toate astea realizându-se mai rapid decât în antrenamentele tradiționale